Sharing is Caring

without sharing, life is boring!

i said sharing is caring

I AM BACK!!

Posted by Akeno Muhammad On 8:34 AM 0 comments

WHEEE!! m back! back agen~haha..xP
waaaah! brapa ari aku inda update blog ku ne a..huhuhu~ soe a..pada pembaca stia..eseh..haha..xD ukan apa..im just been BUSY wa lately..huhu~ aku baru kaja trima kaja wa pat COFFEE BEAN AND TEA LEAF..yata cuk ckit uruskan itu ini bla bla bla..haha..xD mcm manager gnya..padahal baru jua start ari ne..nyahaha..xD

huh~ td..1st day d sana..at maya puri outlet diBandar....waaah~ i enjoyed it very much..hehe..walaupun NALEH..yaah..namanya jugak kerja..bnar nda?haha..xP mmg la ada naleh a..hehe..ari ne..mmg la..1st tym kaja..aku dapat kawan baru..hehe..alhamdulillah..durang smuanya frenly..cali..happening..hehe..
abis ka kaja tadi..dlm kul 3..aku mulih..hehe..mulih kmna?kRUMAH lah..ahaha..xD apakanz...den..blik kumah...1st thing..makan..pastu...mandi bla bla bla..rehat lat tv smpai larut malam..buat surat utk siiHny..pastu buat ane..den..lpas ane.....pastu tidduurr~haha..xPP

Categories:

0 Responses "I AM BACK!!"