Sharing is Caring

without sharing, life is boring!

i said sharing is caring

-18syawal-last

Posted by Akeno Muhammad On 6:22 PM 0 comments

tgh ari tadi..dlm kul 2-3 la..sedang aku siuk2 chat ama sii hny...kali...ZUP! waaah!! karan tutup!! and lappy pun TETUTUP! sal aku inda pasang battey!! huhuhu~SHIOOT eyh~!! ='( chatting jua ku tu!!!~ last kali a..kami chat bWebcam..WAAAA~~!!! ish..HNY!!! IM GONNA MISH YOU!! ish..kali..aku pun psg battery..den trus on9 blik..fuh~ sii HNy is still der..hehe..i tot ea offline...sal katanya her fren kan dtg dlm waktu terdekat tu..hmm...den..alum batah kami cakap2..nah! ada cha kawannya dtg..sii Farah,Ros,Qilah,Ekin and abg cEkin sii Asyraf..wic is my fren too at skull..hehe.....and kemudian siiHny pun set her msn 'AWAY'..hmmm..ada dlm 15 sumthin minute la kali aku tunggu..huhu..smbil atu..aku smpat lagi msg amit and busu betnya pat durang tutup karan atau inda..kali durang balas INDA..den..mama kesana..(pat umah durang menerikah tudung..teaw~ haha..xD kali udah mama sampai sana..kebetulan amit mcm baru balik dari suatu tempat..hee..bla bla bla..rupanya...tym aku msg amit tadi atu..ea diLADANG!!!WAAARRGGHH!! grigtannya aku!! aha..xD and ea gtau..rupanya BUSU PUN DILADANG!! huh~ ato bana...inda tutup kaan ni tuh...haha..xD)kali she back..with baju lawa2..and she said to me dat ea kan JALAN beraya with THEM...=S ckap2...closing..offline... lpas offline..aku trasa...mcm.....................eerr........*sob sob sob* betapa tgurisnya ati ku..huhu~ dun ask me y..only Allah,aku and hny ja tau..den..aku pun shut down the lappy...den besiap....sal kami kan jalan pat Tangah Supri di Berakas Garrison..hmm.... kul 4 lalu....kami tulak dari rumah..den..bla bla bla bla..hehe..nuthin special ba dlam krita..haha..xD den..kami pun smpai disana..trus kana jmput masuk..bla bla bla..apa g..mun namanya open house...hehe..besa lah..kami pun ngaut makanaaan~x)) and aku mama SOTO!!! ahaha..xD skadar..den..bla bla bla bla...ane lah suasananya..

eheh..ani tah..suasananya yg sedang-sedang saja~~~xDD




hahaha..
Gambar Hiasan

Categories:

0 Responses "-18syawal-last"