Sharing is Caring

without sharing, life is boring!

i said sharing is caring

-13 syawal 1429-mintaal!!

Posted by Akeno Muhammad On 10:10 PM 0 comments

ari ne..dlm pkul 8 lalu..aku sama cAdi jalan lagi..eheh..mengantar our RESUME rah ustazah Nafisah....yang mencari kan kami kraja pat *ttuuuuutt~*(alaa..kana censored..haha.xD) u noe..........malangnya!! urgh! tym OTW kan kebandar! huhuhu~ baru ta ku ingat! fotokopi IC parents ku TINGGAAAALL!! WAAARRGGHH!! panas ati ku eyh..huhu~ so..inda tah kami jadi mengantar ari ne..sigh~

kami pun trus sja..krumah cDaud di Anggrek..bhapa nah?hee..kami kan menjemput ea and adinya bbni..haha...nadadeh..adinya lelaki la..xDD..kan minta dangani Swimming..bukannya minta dangani apa..cAdi.....ea kan belajar..cara mempercepatkan speed swimmingnya..ceritanya....masa atu(entah bila) ea ada swimming sorang2..kali..ea kayuh punya kayuh..kali ya timbul..eh!?nya..mcm tempat ea awal2 jua..hahahaha..xD adui..cian kan ea..makanyaa~ eakan blajar kan mlajukan..haha..xD maklum lah..urg kan masuk ASKAR PEGAWAI CADET~eseh..hehe..so..lpas dri umah cDaud..kami pun kSwimming pool di stadium a.. utk benanang..aha..xD kecuali aku...sal aku inda pandai branang..hee..so,aku mliat drg branang lah saja..huh~ ada dlm sejam labih kali..aku menunggu durang branang a..gila yo!! tetidur2 ku dsana a..MASAK ne DUBUI a..hahaha..xD

dsini la tmpatnya..xPP bhgian bawah..hehe..

kali...dalam kul kan 11 stangah..kami pun baliik..sal adi siDaud kan skulah..tengah ari a..mun inda wa..antah..nada balik kali....aku patut bTrima kasih pat adi si Yussof adi si Daud..haha..xD apakanz...
akeh den..lpas mengantar bisia mulih...we went to the Mall..kan SEMBAHYANG ZOHOR and..eheh..& kn memprint our Dokumen..hee..(jauh jua memPrint atu?napa inda drumah..?? PRINTER drumah BINASA yo! haha..xD) pas siap memPRINT..kami jalan lagi..keKOMINIS tempat kami parking keta..just utk menyimpan dokumen yg kami print a..haha..xD lpas tu..jalan tah kami lagi keJaya HyperMart..utk apa?haha..xD utk membuat borang LUCKY DRAW..yatah kami membali barang sdkit smacam..asal dapat membuat borang ATU..hehe..manatau kan..
BAIK nasib cha aku dapat LANCER aa..WHEEEE!!!~ iski ku tu..hahaha..xD round2 kampong ku tu..hahaha..xD skadar jo eyh..xP

den..balik dri Jaya..balik smula kKOMINIS..hee..membali DVD stagal..pastu..muliihhh~~
pas mulihh...hee..mamam~ pastu........apa nah~?haha..xD apa a?lupa ku..nyahaha..xD

aaa~!! bru ingat..hee..online jua ku..menunggu isteri tercinta..eseh..hehe..waH! ane yg aku kajut ne tadi..kali ea online masa bWebcam..WAH! i saw she's wearing the TUDUNG yg aku adiahkan..ahaha..xD she said dat she like it..hehe..ALHMDULILLAH..^_^ thx to amit and Gmah sal mendangni aku memilih tudung masa tu...walaupun time aku betanya "ane lawakah?....yg ne lawa?....." kamu jawab.."entah..mana saja ko.." *sigh~* hahaha..xD

den..kami chatting..bla bla bla..kali...............dlm2 ciuk chatting atu..=S ada suatu perkara yg buat hny jd BADMOOD~ huhu~
mcm besala..i tried to cheer her up..but..........im failed..='( mana kan CONNECTION lagi panat! URGH!~ smua txt pujuk2 atu,inda dpat dSend wa pat siiHny..urgH! sampai aku pun ikut mental wa..huhu~smpai my offline wa CONNECTION panat a..aaargh! mental eyh..


To hny:
hny~~ r u ok now?/='\
i love you always dear~


Categories:

0 Responses "-13 syawal 1429-mintaal!!"