Sharing is Caring

without sharing, life is boring!

i said sharing is caring

-7th Days of Raya-

Posted by Akeno Muhammad On 9:04 AM 0 comments

hmmm..
start dari pgi..aku aher bngun g today..kali ne lagi aher dri sblumnya..i woke up almost 12! huhuhu~ aherkan?ish..yata tu..sebab aku men game la tu aku aher tdur,den aher bangun..huhu~
ngam2 bngun tdi..mndi..pastu,cek hp..pnya abis battery..den charging..kali..ON..pastu..da MSG! its from HAFINI btnya aku ada ka nda drumah..smbil tu..aku cek details kul brapa ya antar..pnya kul 10!!! waaah!! aku baru ON and baca HIS msg kul 12 lalu!! huhuhu~ ahekan..

btw,this is Hafini..nda nampak muanya..aha...xP

......sejam ya nunngu aku membalas..kali,aku balas la rahnya,ku gtau yg aku ada drumah..ku tau plg tu besanya lau btnya catu tu..grenti kan braya 2..hehe..den ea rply..katanya bukan ea yg kan beraya..drg cROSALHERNA pnya..huhu~ and katanya.."BALIK YA UDAH KALI" lagi tu!! waaah!!~ ='d "nyamal cha kali drg ane" dlam ati ku..
my BAADD!!
ada ka ku aher bngun..ada ka ku marahi babah tadi masa babah bngni aku tadi..lau inda wa...dpat dah drg cROS braya tu krumah..huhuhu~ sorry ROS~ ehe..jgn marah a..try agen nex yer..aha...xP


den..tgh ari...aku tau my WIFEE blum da on9..so,smbil2 nunggu..aku liat DVD..ceta "DISASTER MOVIE" hahaha..xD ciit cetanya a..smua kan drg slurukan..ahaha..xD siuk la lau kamu liat..exteremely funny..kan teburai gnya inda wa parut a ktwa gnya..hahaha..xD lbih..hehe..

lpas tu..udah abis lat dvd...aku on9 sljur..kali...sii HNY lum on9..huhu~ den..aku pun setia lah menanti..eseh...hehe..tTidur2 ba smpai nda sadar she sending me a nudge & text..haha..xD adui..lalah jua banar..hehe..den..Alhamdlulillah~! ari ne trubat jua windu...smua udah beluahkan sgala prasaan apa..eseh..hehe..
& aku mnta maaf jua to her..coz aku tipu my hny kmaren..hee..aku gtau ea dat aku kKulah dngni cAdi gnya..padahal kami kMall jua bnrnya..hee...
Soe syg a~?hehe..mwahx! I LOVE YOU!!
ari ne..kmi btah la ckit kmi chat dpd kemarin..hee...dari kul 14-15 till kul 18-19 kali..hehe..
&& she said dat she will be on9 dlam kul 2100+
tapi......... nada jua ~huhu~
but..nvm..bukannya sii Hny beJanji jua kan on9..she said kalau dapat....hehe..so,aku maafkan lah...hehe../=)
i noe..she's bz tu doing her homework.. ^_^

ok...till nex tym den..huhu~ its oredy 0038hrs..*yawn*

Categories:

0 Responses "-7th Days of Raya-"