Sharing is Caring

without sharing, life is boring!

i said sharing is caring

on my OFFDAY

Posted by Akeno Muhammad On 10:37 AM 0 comments

today.........i've to wake up early bcoz i've appointment wif my fren sii Paketepaketepak..haha..xD to jalan2..eventhou m not enough sleep,bcoz last nyt i work EVENING shift untill 1 o'clock..it's ok..its my OFF DAY today..i can sleep later afer i go back home lpas jalan2..bnr na?hehe...

i wake up at 7AM sumthing this morning pasal bunyi msg yg nda branti2! i noe its from sii Pak. tidak dinafikan lgi ea suruh aku kMulaut nunggu ea dsana utk mnuju krumah ku..pasal ea nda tau jalan kKuala Lurah!! wahaha..xD sory pak,ku tawakan ko...aku tau lah rumah ku tu dPendalaman..haha..xD den,tanpa mandi...tapi barus gigi kali a..aku pun kMulaut ikut babah slajur
ngantar cGmah tuition..x)

lpas dMulaut,aku ikut krita cPak yg berwarna wrna Maroon(bukan wrna sbenar) haha..xD aku ikut cPak,bukan kmi trus bjalan eyh! aku bawa cPak krumah ku dulu..pasal awal masih kali a..mall pun balum buka...mndi pun ku balum..haha..xD
den..setiba dirumah saya...lepak2 jap..smpy kul 10..bla bla bla..

brutah kmi jalaaaaan...wheee~!! at last..my OFF DAY dpt ku isi dengan berjalan2 makan angin..& cuci mata...ooPS! jokes~hehe...dpd beparam saja drumah mcm before2 ane..huhu~ i feel bored..

akeh..we arrive at Mall around 11-12..ooPs! its friday today..no worries..we're not 4get to smbyg jumat tadi..xD eventhou we oredy plan to just smbyg jumat at Surau Mall..haha..xD jokes~ dun take it serious a..hehe...

*forward* around 1-2PM lpas smbyg jumat at masjid zainab dBelait..haha..xD jokes~ jauh jua kBlait.. dJame' Asr...kami pun kembali semula kMall Gadong...1st thing in my mind is..EAT!!! haha..xD m oredy STARVING dat tym..i asked cPak 2 go to THye's FoodCourt 1st.. besa..dThye's..nada len..grenti makan NASI KATOK MOTHER..aha..xD

lapas makaaaaaan..apanah..?hehe..kami smbung la jalan2...actually kan pakai wireless arah thye's atu..kali,nda tia jua mau wirelessnya..esh..so,we just decide la to go to CoffeeBean..hehe..den we go there..tapi..huhu~ ramai urg..esh...panuh ba mija didalam a..na jua kan bepangkukan..so,kmi pun jalan2 lah dulu memalui dMall smbil liat pembukaan cana usulnya CARNIVAL BIG BANG ane...waaah..meriah la jua tadi tu...hehe..not bad...tambahan tia lagi cuti skulah...after dat..puas udah abis round2..cuci mata apa..ooPS! tsasul lagi..xD den,kami blik smula kCOffeeBEan & lepak dsana.........mnum2..(aku plg gnya..wakil..xD nda kan pakai wireless rah kadai urg nda ngoder..heee..)& mnta ajarkan cPak how to design blog bg rg8 & spya mcm banar sulnya..haha..xD apakn..entah eyh..payah jua kan explain eyh..hehe....

lepak punya lepak punya lepak..ahernya..kana kol tia cPak a..kana suruh mulieh leh indungnya..huhu...na trasa..lat jam panya kul 5 lalu udah..huhu~den,we hav no choice..cian jua ku kan cPak umahnya dTutong..huhu~ujan tia lgi...kami pun baliik...cPak antar aku krumah & aku ngantar cPak krumahnya..bowh! apakan..hahaha..xD

ok la..i think enough la 4 today..hehe..4 sure nada jua urg baca ne ceta ku ane..buang buring ja ku ne bnrnya pasal mata ku alum ngantuk...huhu~


kul brpakan ne...=S aku kdgran ayam bkukuk udah a..huhu~ok then..
will update later...

Categories:

0 Responses "on my OFFDAY"