Sharing is Caring

without sharing, life is boring!

i said sharing is caring

after two MONTHS!

Posted by Akeno Muhammad On 7:17 AM 0 comments

wah! wah! wah! lawa jua my blog ane..wat hapen!?xO wat hapen?? magic kah??haha..xD nadadeh..hehe...
mcm yg tertera dibawah..blog ne..gf saya yg mengusai kan layoutnya..ehehe..^^," tq very much too my darling..hee...

aaa..now here i am again..i wan to ceta2 abt wat happen today..xDD
hmm..
ari ne life ku bejalan mcm besa..aku bangun pagi,kul 10 lalu..eheh..^^," awal kan aku bngun..? aha..xD dats becoz kmarennya aku kaja malam..hee..den ari ne kaja siang g..huhu..

tadi...tym ku masuk kaja..kira2 dlm kul 12:05 tgh ari..aku dikejutkan dengan satu peristiwa..xDD
u wan to noe wat? aku nmpak KAWAN(urg baru) KU NANNGISS!!!(dblakang,smbil palanya tunduk pat meja) WAHAHAHAHAHA...xDDD
adui...nangis~~???xD huhu...mcm budak laa...ehe..i noe laa..he is still 'Virgin' in working..xD tapi,inda kan kana marah ckit pun kan.............ehe..^^," i dun wan to write abt this very detail eyh...haha..xD
krg ada yg marah..xPP



OMG! OMG!
huhu~ na tahan eyh..my EYES!!!~ TIDAAAK~! huhu~
i wan to stop ryt here ja la 4 today..
very nantok udah a..huhu..

Categories:

0 Responses "after two MONTHS!"